חדש במרכז: השתלמות בנושא ניהול זמן יעיל
והיכרות עם יומן הפלא- BUJO הבולט ג'ורנל​
ההשתלמות מיועדת לאנשי מקצוע בתחום הטיפול, אימון, יעוץ, עבודה סוציאלית

במיוחד כעת, כשהשנה מתחילה, כולנו מרגישים מצד אחד את ההתרגשות והתקווה. אנחנו מלאים בתכניות, בשאיפות, ברצון לעשות שינוי. יחד עם זאת, עם הרצון להתחיל את השנה הזאת אחרת, צפים ועולים שוב הקשיים בארגון, התנהלות, התארגנות, שכה מכבידים על היכולת לתכנן ולעמוד בתכנונים: הקשיים ובמיוחד הנושא ה"חם" ביותר בעבודה עם אנשים עם ADHD בכל הגילאים: 

קשיים בניהול זמן וקביעת סדרי עדיפויות.

האם יש לכם את הכלים המתאימים ביותר כדי לעזור למטופלים ולמתאמנים שלכם להתמודד ?

האם אתם מרוצים מהיכולת שלכם לנהל את זמנכם ויכולים לשמש דוגמה ומודל?

קשיים בניהול זמן יעיל וקביעת סדרי עדיפויות בצורה נכונה מעכבים בעלי ADHD (אך לא רק בעלי ADHD..) מלהשיג את מטרותיהם ולחיות חיים מספקים ובעלי ערך. פעמים רבות הם נאלצים לחיות בתחושת לחץ תמידי, מפתחים חרדת ביצוע או פשוט מרימים ידיים ומוותרים. לבעלי ADHD יש קושי ספציפי בהפנמת מושג הזמן והם זקוקים לאסטרטגיות יעילות יותר כדי להתמודד עם הנושא. ההשתלמות בנושא ניהול זמן ל-ADHD נועדה להקנות למטפלים ולמאמנים
כלים יעילים כדי לעבוד על נושא בסיסי זה.

עוד לפני שמתחילים לעבוד עם מטופלים ומתאמנים, חשוב שנבין את מורכבות הנושא שנוגע בכל כך הרבה תחומים שקשורים לקשיים הספציפיים של בעלי ADHD. קשיי ניהול וארגון באופן כללי, קשיים בדחיית סיפוקים, קושי בהבחנה בין עיקר וטפל, קושי בקבלת החלטות, צורך בריגושים והפתעות, חוסר בהערכה עצמית וחוסר אמונה כי יצליחו לממש את מטרותיהם. כל אלו ועוד מעכבים את היכולת לנהל זמן ביעילות. בהשתלמות נלמד בנוסף לפרוטוקול המובנה שכולל אסטרטגיות וכלים גם את נושא זיהוי והגדרת הערכים כבסיס ראוי לניהול נכון של הזמן וכן את רזי יצירת ה"בולט ג'ורנל", היומן האולטימטיבי לאנשים עם ADHD.

ניהול זמן

מזמינה אתכם להשתלמות דיגיטלית בת 2 חלקים
בה תקבלו פרוטוקול מובנה עם הצלחות מוכחות
שכולל  כלים פרקטיים ליישום מיידי לניהול זמן יעיל
שמתאימים במיוחד לעבודה עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם ADHD. 

 

הצטרפו להשתלמות כדי שתוכלו לסייע למטופלים
ולמתאמנים שלכם (וגם לעצמכם) להתמודד עם הקשיים
בניהול זמן, כדי ללמוד איך לתעדף משימות,
לתכנן ולהשיג מטרות
ולחיות חיים בעלי ערך!

עלות ההשתלמות הדיגיטלית – 250 ש"ח

ההשתלמות מועברת ע"י דר' איריס ברכוז – פסיכולוגית חינוכית מומחית,
מטפלת CBT מומחית ומדריכה מטעם איט"ה, 
מאמנת בעלי הפרעת קשב ומדריכה מטעם לשכת המאמנים. מפתחת שיטת האימון הקוגניטיבי-התנהגותי.
מפתחת משחקים וכלים אימוניים-טיפוליים.
ראש ועדת חברים באיט"ה (האגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי)
בעלת ניסיון בקליניקה של מעל 22 שנים,
עם יותר מ 4000 מטופלים ומתאמנים
והכשרת יותר מ 1000 בעלי מקצוע בעבודה עם ADHD.

דר איריס ברכוז

תכלס... עם מה יוצאים מהקורס

1

מה קורה בקרב ילדים ומבוגרים עם ADHD כשהם פוגשים את נושא ניהול הזמן וקביעת סדרי עדיפויות: זיהוי הקשיים האופייניים בהסתמך על מודל הקשיים בתפקודים הניהוליים של תומאס בראון.

שאלון "זוללי הזמן שלי", המבוסס על המודל של תומאס בראון

פסיכו-חינוך על ניהול זמן בקרב אנשים עם ADHD

זיהוי והגדרת ערכים- תחקיר עומק כדי לחיות חיים עם ערך. בסיס לניהול זמן וקביעת סדרי עדיפויות שמתאימים לכל מתאמן באופן אישי וייחודי. זיהוי העריכם מודגם בהשתלמות עם תרגיל "דמות המודל שלי" ו"חווית שיא"

מודל חשוב ודחוף- מדוע קשה אך הכרחי להבחין בין שני הפרמטרים חשוב ודחוף. איך מיישמים עם מבוגרים וילדים.

10 המשימות - כלי ייחודי לקביעת סדרי עדיפויות, שנשען על מודל החשוב/דחוף

כולל חוברת ההשתלמות עם דפי עבודה

2

קביעת מטרות מהם הקריטריונים לכתיבת מטרה ראויה ואיך מתקדמים לכיוון השגתה ע"י חלוקת המטרה ליעדים או תתי מטרות

משוואת המוטיבציה כוללת את הרכיבים של תחושת מסוגלות, עניין, ידע ואסטרגיות, דדליין ואימפולסיביות. נלמד איך ניתן להשפיע על כל אחד מהרכיבים, איך לקדם בעזרתה השגת מטרות ואיך היא קשורה לניהול זמן.

איך הייתי רוצה שחיי ייראו? בניית שבוע "אידאלי-ריאלי"- איך מגדירים את התחומים בהם נרצה להתמקד בחיינו וכמה זמן נרצה להקדיש לכל תחום. נלמד איך לבלות את חיינו באופן מעשי לפי הערכים והמטרות שלנו, איך לעשות שינוי כשהוא נדרש ואיך להפוך את השינוי לבר-קיימא.

המשתתפים מקבלים חוברת עם חומרי ההשתלמות ודפי עבודה.

בוג'ו, הבולט ג'ורנל- היומן האולטימטיבי ל ADHD- היכרות עם הכלי הייחודי ואיך יוצרים אותו.