Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

ללמוד מניסיון

הבלוג של ד״ר איריס ברכוז

מאמרים עדכניים

איריס קמיניץ ברכוז, Ph.D
פסיכולוגית חינוכית מומחית, מאמנת ADHD בכירה

למה הילד שלי לבד?

מדוע הילד שלי לבד? האם זו חרדה? קשיים חברתיים? יניב בן ה-11 מנסה מאוד להשתלב בחברת בני הכיתה. בהפסקות, למשל, הוא מנסה להצטרף לבנים שמשחקים

ערכים

ערכים- מהם ומי צריך אותם באימון ADHD?

לפני כשבועיים הגיעה אלי איילת, נערה מדהימה בת 15, לאימון בעניין חברתי מסוים, שהתעורר אצלה לאחרונה. איילת סיימה אצלי בעבר תהליך אימון וטיפול CBT שהחל

"המצב" והפרעות קשב וריכוז

וודאי שמתם לב שכל אחד מגיב אחרת לאזעקות ולטילים. יש שבוחרים להתכנס פנימה, אחרים הופכים צעקניים ומתפרצים על כל שטות, אחרים מדברים בלי הפסקה על

איך הורים לילדים עם ADHD חושבים?

 "הוא לא יצליח להסתדר בחיים. הוא כ"כ מבולגן ושכחן". "כולם מגיעים בזמן לכיתה, רק הבת שלנו תמיד מאחרת". "אם הייתי אימא טובה, הילדים שלי היו

מה זה פסיכו-חינוך באימון וטיפול ADHD?

כמה פעמים נתקלתם בילדים, מתבגרים, מבוגרים או הורים, שפנו אליכם לאימון או טיפול בעקבות אבחון, כשהם מלאי חששות, רגשות אשם, פגיעה בדימוי העצמי והתנגדויות לגבי

אימון מתבגרים עם AD(H)D בעלי קשיים חברתיים

(פורסם בפסיכואקטואליה, אוגוסט, 2006). מתבגרים רבים עם AD(H)D מדווחים על קשיים חברתיים משמעותיים ואף על תחושות ניכור חברתי ובידוד. סימפטומים הקשורים ל-ADHD כמו, חוסר קשב, 

דילוג לתוכן